Kvalita

Vedení skupiny INTERAGENCIE, po analýze požadavků stávajících zákazníků a předpokládaném očekávání zákazníků budoucích v oblasti „nákupu a prodeje surovin a materiálů“, která vychází z dosud získaných zkušeností na trhu, marketingových analýz a z jednání s představiteli klíčových zákazníků, vyhlašuje se zájmem udržet a zlepšit pozici na trhu, následující strategické záměry, které jsou založeny na třech základních postulátech:

  1. SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA JE OBJEKTEM CELÉ ČINNOSTI
    Realizuje dodávky 100 % dle požadavků zákazníka se zaměřením na:
    – technickou úroveň
    – množství
    – dodací termíny
    – doprovodnou dokumentaci
    – další specifické požadavky a očekávání

  2. POSKYTOVÁNÍ ZDROJŮ PRO TRVALÝ ROZVOJ A ZLEPŠOVÁNÍ SYSTÉMU ŘÍZENÍ KVALITY
    – poskytujeme odpovídající zdroje pro rozvoj systému řízení kvality
    – průběžně zvyšujeme kvalifikaci a znalosti pracovníků společnosti

  3. PÉČE O KVALITU NAŠÍ ČINNOSTI JE INTEGRÁLNÍ SOUČÁSTÍ CELKOVÉ STRATEGIE-STRATEGICKÉHO PLÁNU
    – dodržujeme zásady a kriteria stanovené normou ČSN EN ISO 9001:2016
    – zdokonalujeme řídící a organizátorskou činnost