Vedení skupiny INTERAGENCIE, po analýze požadavků stávajících zákazníků a předpokládaném očekávání zákazníků budoucích v oblasti „nákupu a prodeje surovin a materiálů“, která vychází z dosud získaných zkušeností na trhu, marketingových analýz a z jednání s představiteli klíčových zákazníků, vyhlašuje se zájmem udržet a zlepšit pozici na trhu, následující strategické záměry, které jsou založeny na třech základních postulátech:
- SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA JE OBJEKTEM CELÉ ČINNOSTI
Realizuje dodávky 100 % dle požadavků zákazníka se zaměřením na:
– technickou úroveň
– množství
– dodací termíny
– doprovodnou dokumentaci
– další specifické požadavky a očekávání - POSKYTOVÁNÍ ZDROJŮ PRO TRVALÝ ROZVOJ A ZLEPŠOVÁNÍ SYSTÉMU ŘÍZENÍ KVALITY
– poskytujeme odpovídající zdroje pro rozvoj systému řízení kvality
– průběžně zvyšujeme kvalifikaci a znalosti pracovníků společnosti - PÉČE O KVALITU NAŠÍ ČINNOSTI JE INTEGRÁLNÍ SOUČÁSTÍ CELKOVÉ STRATEGIE-STRATEGICKÉHO PLÁNU
– dodržujeme zásady a kriteria stanovené normou ČSN EN ISO 9001:2016
– zdokonalujeme řídící a organizátorskou činnost
